כיול משאיות ורכבי קירור

כיול משאיות קירור

במה אנחנו מתמחים

כיול טמפרטורה במשאיות ורכבי קירור מכל סוג ע"י צוות מקצועי ומנוסה

באמצעות משאיות ורכבי קירור מובילים מוצרים, סחורות ומצרכים שונים למרחקים משמעותיים, ולכן טמפרטורת הקירור ברכבים אלו חשובה מאוד וחייבת להיות מדויקת. באמצעות כיול טמפרטורה במשאיות קירור ניתן להעביר את המוצרים השונים מנקודה אחת לשנייה בבטחה, מבלי לפגוע בתוכן המשאיות ולפי החוק והתקן הדרוש.

על מנת לבדוק כי אכן יש טמפרטורה ראויה ונכונה במשאיות קירור אלו יש לבצע כיול טמפרטורה ולחות אחת לתקופה. תהליך הכיול נועד לבדוק ולוודא כי מכשירי מדידת הטמפרטורה פועלים כראוי וכי פעולת הקירור מתבצעת בצורה תקינה.

תוקף הכיול הגיע?

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר

איך מתנהל ביצוע כיול לרכב קירור?

בכל משאית יש אופן מדידה מעט שונה של טמפרטורה ולכן תהליך הכיול מתבצע לפי התנאים שקיימים ברכב הקירור. בדרך כלל המנגנונים די דומים ובהתאם למשא שיש ברכב נהוג לבצע את הכיול.

לרוב, נהוג לבצע כיול בקר טמפרטורה אשר מוודא כי הטמפרטורה אכן נמדדת באופן תקין ומדויק. הבקר ברכב הקירור הוא מעין מכשיר מדידה המותקן ברכב אשר מודד אתד הטמפרטורה והלחות ובודק שהן מותאמות לצרכי החומר המועבר במשאית.

בנוסף לכך יש לכייל מד טמפרטורה אשר נחשב לחלק ממנגנון הקירור ברכב. מד הטמפרטורה, כשמו כן הוא, נועד למדוד מהי הטמפרטורה ברכב. כפי שוודאי ניתן להבין – במידה ומד הטמפרטורה אינו תקין הוא יציג ויראה טמפרטורה שגויה או לא מדויקת ויגרום לשרשרת של בעיות.

כיול רכבי קירור ומשאיות

חשיבות כיול מקצועי ברכבי קירור ומשאיות קירור

משאיות קירור מובילות חומרים שונים המצריכים שמירה בטמפרטורה נמוכה ועלולים להיפגם או להיהרס אם הם אינם מקוררים כראוי (כמו תרופות למשל). בשל כך, חשיבותו של כיול מקצועי במשאיות אלו היא קריטית למדי. במידה והכיול לא מבוצע באופן מקצועי או לפי התקן – עשויות להיווצר תקלות.

משאיות הקירור אשר נוסעות כיום על כבישי ישראל הן מגוונות וחלקן בעלות מנגנוני קירור מתקדמים. לכן, חשוב שתהליך הכיול יתבצע על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון, בכדי למנוע תקלות מיותרות ולוודא שהקירור במשאית פועל באופן תקין ובטמפרטורה הרצויה.

משאית 2022

צור איתנו קשר

לקבלת הצעת מחיר או יצירת קשר מלאו את הטופס

    במה אנחנו מתמחים?

    תחומי כיול נוספים

    יצירת קשר

    כאן בשבילכם!

    ליצירת קשר מלאו את הטופס


      באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.
      ×