כיול אורך וזווית

כיול אורך וזווית

במה אנחנו מתמחים

אנו מבצעים כיול למגוון רחב של מכשירי מדידה בתחום אורך וזווית:

כשמדובר בכיול אורך וזווית ההתייחסות היא לכמות גדולה מאוד של פריטים הנכללים בקטגוריה זו. למשל: כיול מדידי הברגה, כיול טבעות, כיול מיקרומטר, כיול חוגנים, כיול נפות, כיול מד עובי, כיולי אורך וזווית מתייחסים גם למדי זווית, פלסים וכיו"ב.

כיול אורך וזווית מתייחס למכשירי מדידה, ציוד ומערכות שונות שנועדו למדוד אורך וזווית. כל אלה זקוקים לכיול וכל אחד מהם דורש כיול מעט שונה אשר צריך להתבצע אחת לתקופה, בהתאם לתקן. כיולי אורך וזווית מתייחסים לפריזמות, מוטות איפוס, משטחי מדידה, צגים חשמליים ועוד.

תוקף הכיול הגיע?

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר

כיצד מתבצע כיול אורך וזווית?

בכדי לבצע כיול מסוגים אלו משתמשים בכלי מעבדה ייעודיים, אך במקרים מסוימים, כשיש לבצע כיול במכשירי מדידה גדולים וכבדים כמו מדי גובה או משטחי מדידה, אנו מבצעים את הכיול באתר הלקוח.

חשיבות כיול מדויק

כמו בכל סוגי הכיול שיש, כך גם בכיול אורך וזווית. חשוב כי הכיול יתבצע במעבדה מוסמכת על מנת שהמכשיר יעבוד באופן תקין ומדויק לאחר מכן. יש תקנים ספציפיים שלפיהם יש לבצע כיול ובאופן חובבני לא תמיד ניתן להגיע אליהם.

במידה והכיול לא ייעשה בצורה מקצועית עשויות להיות השלכות משמעותיות לכך שבדרך כלל קשורות לתוצאות מדעיות שגויות, סיכון בבטיחות, הפרת תקן ועוד. על מנת שהמדידה תהייה מדויקת ככל האפשר – חייבים לבצע כיול באופן מקצועי.

מעבדת פ.ק

בחברת פ.ק מעבדות אנו מציעים שירותי כיול נרחבים ללקוחותינו כאשר את מרבית העבודה אנו מבצעים במעבדות שלנו אך יכולים גם בעת הצורך להגיע לאתר הלקוח ולבצע את הכיול במקום. בנוסף לזאת אנו מפיקים דוחות המפרטים את הסטייה והתהליך שהתבצע בעת עבודת הכיול ועורכים השוואה אל מול התוצאה המוקדמת.

חשוב מאוד להיעזר בשירותי מעבדת כיול כשמעוניינים לקבל תוצאות מדידה נכונות וללא סטיות – ולו המינימליות ביותר. הקפידו על כך בכדי לשמר את מכשירי המדידה ואת תקינותם לאורך זמן.

כיולי אורך בחדרי ביקורת בתעשייה

ברוב חדרי הביקורת בתעשיית העיבוד השבבי והמתכות ניתן למצוא מספר מכשירים המשמשים לתהליך בקרת האיכות של המוצר לאחר תהליך הייצור, וכדי לוודא שתוצאות המדידה אכן נכונות ותקינות, יש צורך בביצוע כיול למכשירים אלו.

כיול פלטת גרניט

משמשת כמשטח ייחוס מדויק, עליה מניחים את המוצר הרצוי לבדיקה.

פלטת הגרניט הינה משטח יציב המשמשת את מבצע הבדיקה כנקודת אפס לביצוע הבדיקה למשטח בדיקה זה ישנה חשיבות לכך שהמשטח אכן יציב, ישר ומדוייק – פרמטרים אשר נבדקים בביצוע הכיול.

כיול מד גובה

מד גובה ממוקם על גבי פלטת הגרניט המכוילת, ומשמש לבדיקת פרמטרים של גובה ואורך המוצר הנבדק, כדי לאמת את תוצאות המדידה הנכונות המתקבלות, מתבצע כיול לבדיקת פרמטרים של האורך.

כיול מטול פרופילים

מכשיר המשמש לבדיקת אורך וזוויות בעיקר, המכשיר פועל בשיטת הקרנת אור וקבלת צל המוצר על גבי מסך מטול הפרופילים.

כיול מטול הפרופילים מתבצע באמצעות סרגל – אופטי מדויק שבעזרתו נמדדים פרמטרים של אורך בצירי האורך והרוחב של המכשיר.

צור איתנו קשר

לקבלת הצעת מחיר או יצירת קשר מלאו את הטופס

    במה אנחנו מתמחים?

    תחומי כיול נוספים

    יצירת קשר

    כאן בשבילכם!

    ליצירת קשר מלאו את הטופס


      באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.
      ×